Sen godmorgon.


Hellu.

Varit uppe ett tag då hälsan är påväg mot topp igen efter en tuff vecka. Släkten förde med sig influensan hit till oss så det klart att jag också även drabbas utav det., jag var dock inte den enda. Synd att veckans planeringar kraschade men, men är man sjuk så är man. Idag ska jag bara ta det lugnt för att försäkra mig om att jag inte blir sjuk igen för det skulle inte vara något vidare kul. Måste träffa tjejerna igen eftersom det var ett bra tag sedan jag gjorde det, saknar dem
Hoppas att man åtminstonde kan fullfölja några utav lovets planeringar, vore lite små tråkigt annars. Var i city här om dagen då jag hittade some stuff som bla ett par skor och en keps ( från NY yankees).
   

Idag ska systerystern iväg till kittelfjäll för ett par dagar med vänner, 13 timmars bussresa, have fun. Så det är väll min plikt att beslagta hennes ägodelar när jag får chansen? haha nejdå.

Nej nu ska jag ta mig upp och slå mig ner vid TV och välja en bra film, chao så länge.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback