Uppdate 6 april 19:26


Måste bara säga att mitt liv skulle inte fungera under några som helst omständigheter utan musiken. Den finns till för en alla lägen vare sig humör, musiken är verkligen guldvärd i mina ögon. Startade lovet med att bara ta det lugnt och vaknade runt ett då min syssling kom förbi. Har inga planer för vad som ska göras ikväll utan får istället se vad kvällen har att erbjuda. Här i veckan ska jag troligen ha en liten återförening med nyårssällskapet eftersom att det aldrig blev av på sportlovet. Tjejer nu får vi ta oss själva i öronen och se till att det här blir av, annars är det fy skam för våran del! Ska troligen övernatta hos ekeröbarnet 
www.cauoline.blogg.se eftersom att det är en brilliant idé, och nu får du inte säga något annat än att du håller med mig/oss. Dags att skapa nya minnen, en mysig fika på söder kanske? vi har stora valmöjligheter så det är bara för oss att vara spontana, vi tar dagen som den kommer helt enkelt. Imorgon har jag planer på att dra in till city, ta en fika och bara njuta utav vårvärmen om den nu kommer tillbaka. Gårdagens väder var en total katastrof och jag var verkligen inte klädd efter vädret! Usch och fy ville bara ha  min vinterjacka på bums och iggnorera den kyliga luften. Då jag höll en latte i handen så kändes det som att fingrarna började tina eller något åt det hållet, helt sjukt.  

Ibland får man bara en känsla utav att något bra är påväg att inträffa, eller att någonting är påväg att ändras. Som om man vet i förväg att något kommer att gå igenom och bli lyckat, och just nu har jag en sådan känsla. Jag vet själv att jag inte är en sådan person som litar på min egen magkänsla men i det här fallet vore det fel om jag inte gjorde det. Har inte mycket mer att tillägga utan drar mig istället tillbaka, arrivederci.

image53
"När man vågar, trots att man inte vet vad de andra ska tycka, det är då man har en egen stil."
                                                                                            


Kommentarer
Postat av: Caroline

äslkling, du är för underbar. denna vecka blir det av. men hos mig, nja det vet jag inte riktigt.fest ska vi i alla fall ha! :D
<3<3<3

Postat av: Caroline

äslkling, du är för underbar. denna vecka blir det av. men hos mig, nja det vet jag inte riktigt.fest ska vi i alla fall ha! :D
<3<3<3

2007-04-06 @ 19:37:36
URL: http://cauoline.blogg.se
Postat av: Emma

haha jo det klart vi ska älskling! riktig jävla ferre för våran del :D

2007-04-06 @ 19:56:11
URL: http://satisfactions.blogg.se
Postat av: Jonna

underbart kort":)
Ha en kanonkväll!
J

2007-04-07 @ 13:26:05
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Lisa

glad påsk :)

2007-04-07 @ 17:41:51
URL: http://liiiisaa.blogg.se
Postat av: Anonym

glad påsk!

2007-04-07 @ 19:09:46
Postat av: Emma


Joanna: ja visst är den! detsamma :)

Lisa: Glad påsk på dig med.

2007-04-08 @ 12:07:41
URL: http://satisfactions.blogg.se
Postat av: Abdullahgry

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-10-08 @ 09:15:57
URL: http://abdullahgry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback