Tha maaaster


Tack så mycket, trots att jag skiter it om någon spenderar sin tid åt att försöka tracka ner mig så är jag glad för era kommentarer. Jag tänker inte ändra min personlighet för en enda jävla kottes skull utan jag är som jag är. Ni killar som har skrivit i min blogg " Life is a bitch" helt enkelt och om ni väljer att spendera er tid på mig så är det lungan. Jag tänker varken ta åt mig eller ta mig tid att motargumentera era inlägg för jag tycker inte det är värt det. Jag tycker verkligen inte att man ska tvingas tycka om någon, det gör inte jag heller men att tracka ner någon på det sättet ni gör är fan jävligt lågt. Kom igen grabbar vad håller ni på med om ni har någonting att säga mig så stå åtminstånde på era egna ben istället för fem pers på ett inlägg. Att alla era 25 inlägg var publicerade vid samma tidpunkt fast i olika inlägg måste bara tyda på att ni hade jävligt lite att komma med. Den här bloggen är i första hand till för min egen del, om andra vill läsa den så spelar det mig ingen större roll. Tänker verkligen inte lägga ner bloggen så ni får antingen skita i att läsa den eller lean back and enjoy, CHAO BELLA/BELLO.


Kommentarer
Postat av: Anonym

keep going strong!

<3

2007-04-18 @ 22:41:57
Postat av: hej

va du e sööööööööööööt

2007-04-19 @ 16:24:32
Postat av: hej

söt som en cheesburgare

2007-04-19 @ 16:25:51
Postat av: Anonym

som en cheeseburgare hahahaha

Postat av: joss

strunta i alla töntiga kommentarer, jag brukar titta in och tycker seriöst att din blogg är super!:)

2007-04-19 @ 20:25:39
URL: http://josefinebry.blogg.se
Postat av: sessan

jag tycker att din blogg är så jävla bra den ääger , din kompis cauline @pa eller vad hon heter hennes blogg suger men dig äger :)

2007-04-21 @ 17:56:01
Postat av: Anonym

jag tycker att din blogg är så jävla bra den ääger , din kompis cauline @pa eller vad hon heter hennes blogg suger men dig äger :)

2007-04-21 @ 17:56:25
Postat av: emmmsan

tack så mycket josefine och sessan, kul att ni läser bloggen. Jasså? själv tycker jag att cau's blogg är super men det varierar väll från person till person, hare bra :)

2007-04-21 @ 19:47:23
URL: http://satisfactions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback