Sunday morning


Heelllo there, idag ska jag dra in till city för att kolla på grejer, som smink och skor. Sedan måste jag eventuellt besöka min praktikplats NK konfektyr där jag ska spendera mina två närmsta veckor. Så om ni ser en yngre tjej än arbetarna med ganska ljust hår runt disken har ni ögon riktade på mig.  Skönt att man får sovmorgon till 10:00 eftersom att det troligen öppnar då men synd att SL sviker en så att man får gå upp tidigare än avsett, damn. Det här blir mitt lite små tråkiga inlägg till idag eftersom att jag inte hinner att publicera upp mer tyvärr, men jag kommer att förklara hur man fixar bakgrunden i ett annat inlägg för er som undrar, ha en bra dag/ moi

"respect is just a minimum
go on girl and get you some"


Kommentarer
Postat av: caroline

ëru bra eller__ locvec you emma!

Postat av: Anonym

haha på vilket sätt menar du carro barro bästa?

2007-04-22 @ 18:19:46
URL: http://satisfactions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback