Som en kvällsmacka



           image39
                              " Louise D&G, Isabel G och Evelinn Norstedt, härliga brudar"

Spenderade lördags kvällen med att fira Sofie Adlers sena födelsedag med en "coszy" tjejmiddag. Det blev en riktigt trevlig kväll enligt mig. Strålkastarna riktades speciellt på Sara och Sofie p.ga. sina koktalanger, damn vilken god middag. Jadu lite smått synd att det bjöds på kladdkaka som efterrätt eftersom att jag avskyr det, men men det var ju ett säkert kort, alla andra tyckte sig vara nöjda och tog för sig. Vilka kladdmajjor alltså, det var ju jag som fick ta hand om disken också! Äh det klart att födelsedags barnet inte ska få slita med allt i köket någon måste ju offra sig. Singstar är en bra sysselsättning på en tjejmiddag lite smått synd att jag gärna inte hakar på, föredrar oftast att bara iaktta dem andra. Som sagt min kväll blev en lyckad kväll fast avslutades tyvvär med ett par onödiga komplikationer. 

Idag har jag skrivit ett NO prov ang. syror och baser som troligen gick någolunda bra, mvg delen var dock mission impossible. Undrar om någon ens skrev på det, snacka om att det blev samtalsämnet efter provet. Alla ansåg att det var på högskole nivå, kanske lite överdrivet men definitivt över kraven på dem i grundskolan. Kan återkomma med frågorna från provet sen när jag har fått tillbaka det med slutresultatet.
 
Snart påsklov tack och lov! Usch vad jag är skoltrött, min enda sysselsättning på vardagarna är att plugga.  Med flera böcker i knät och ett anteckningsblock i högsta hugg är pluggandet åter i full gång, det är samma eviga process dag in och dag ut.
Nej men nu måste eller nej måste måste jag inte men jag vill kila iväg från datan nu så därför avrundar jag mitt inlägg här. Sov gott, ses pusshej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon till höger, vart har hon köpt sin klänning/linne? tack på förhand :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback