Sleeping beauty? nope


Igentligen så har jag ingenting att säga förtillfället är bara så sjukt trött att det inte skulle sitta helt fel med att lägga mig i sängen och släcka lampan. Bara blunda och slappna av i hela kroppen och drömma mig bort. Att inte behöva anstränga mig, inte ens lyfta fingret förens väckarklockan ringer. Men då är frågan varför jag fortfarande sitter här på samma plats, och inte bara går härifrån? Att jag inte movar some ass upp till rummet? Saken är den att jag inte vet, jag vet inte varför jag sitter här, det enda jag orkar vara medveten om just nu är att jag är helt slut. Hur dumt det än låter så orkar jag inte sova, jag orkar inte blunda, jag orkar inte slappna av.. Men usch vad jag är trött vad pratar jag om egentligen? dumma jävel,  nu skiter jag i allt skrivande time to moves some assssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback