Mission failed


Ingen sjunker så lågt som ni gör grabbar, ni snuddar vid botten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ni vet inte hur jag ska börja allt det här, för det första så har jag ingenting med det här och göra och anledning varför jag skriver det här är pga. försvara min kompis även fast jag vet att hon är stark i sig själv och inte behöver massor med andra kompisar för att kunna skriva ett inlägg, till skillnad från vissa andra som måste vara 5 KILLAR för att våga skriva något sådant, det är ju så jävla patetiskt så man börjar skratta men ändå kokar inombords. Som jag förstår så stör ni er på vad emma skriver i sin blogg men killar snälla ställ er frågan, varför har man en blogg? För att man ska kunna skriva ut allt man känner och har gjort den ska fungera lite som en dagbok fast man inte plockar ut det mest personliga. Om ni inte gillar hennes blogg läs den inte för hon har inget behov att ni ska läsa den heller. Jag tror att allting handlar om avundsjuka ni är avundsjuka på emma för att hon har allt ni inte har, jag tänker inte nämna vilka ?egenskaper, saker? men jag tror att ni förstår själva. Och snälla killar bara för att ingen vill läsa om era jävla tragiska liv som handlar om att tracka ner på oskyldiga tjejer så behöver ju inte det gå ut över henne. Jag känner er inte ett dugg och det är jag jävligt tacksam över, Thank god!för vem fan vill känna några som er, asså jag tycker att det är helt jävla saiko att ens några av er "nämner inga namn" kan ha några kompisar kvar efter det som ?ni? har gjort tidigare. Jag skulle kunna skriva ett lika långt inlägg om det men vem vill slösa tid på er, har bättre för mig i livet . Vet inte om allt är sant som jag hört om er, men utgår från det. Och att sen komma med person angrepp som inte ens är sanna, då når din botten om ni inte redan hade legat där. Även fast emma inte tar åt sig ett dugg så kan man ju nästan tro att ni går i 2:an. Det här säger jag bara med omtanke killar, snälla skaffa ett bättre liv som inte handlar om att tracka ner på tjejer framförallt. Och till emma världens underbaraste tjej hur skulle världen se ut om jag inte hade fått träffa dig kan inte föreställa mig. Du är verkligen guldvärd och om vissa inte kan förstå det skit i dom like usuell för vem vill ha några såna i sitt liv? Jag älskar dig emma.

2007-04-18 @ 18:23:05
Postat av: Anonym

Jag tycker som kommentaren innan att det är strongt going emma och att du bör fortsätta med det du gör.

Tyvärr kan jag aldrig berätta vem jag är så jag får helt enkelt beundra dig i hemlighet

2007-04-18 @ 21:51:55
Postat av: Anonym

onödigt med allla kommentarer där man bara ska hacka ner på dig eller det du skriver. är inte insatt i det hela men ville bara säga det, din blogg är för övrigt jättebra :)

2007-04-18 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

tack för er uppmuntran!

Postat av: Louise

oj, det lång långa inlägget kom från mig Louiseeeeeeeee var inte meningen att det skulle vara anonymt, adios amigos!

2007-04-19 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback