Koncentrations svårigheter


Idag har jag spenderat dagen med att plugga, seriöst vilken pluggis jag har blivit, suck..
Snart är det väl glajjor tippandes på nosen och håret i en finkammad hästsvans, NEJ. Måste ut i den friska luften och rensa mina tanlar, kan inte koncentrera mig. Det finns en miljon saker som finns i åtanken och det går bara inte att koppla av och stänga av tankarna, hur mycket jag än önskar det.
 Nej men usch och fy vad negativ jag är, beror sig på att pluggande. 
Något positivt att dela med mig? nej.



             "En snygg kille är inte längre snygg om han inte har någon personlighet." 


 
                                                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

yey

2007-04-03 @ 09:37:02
Postat av: Haakonvera

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback